متن آهنگ Russian Roulette از Rihanna

بین مطالب وب سایت جستجو کنید
<-Text1->


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
.
23:37
دو شنبه 28 شهريور 1395

Russian Roulette

 

 

Take a breath

Take it deep

" Calm youeself "

He says to me

 

If you play

You play for keeps

Take the gun

And count to three ...

 

Sweating now,

Movin' slow

No time to think

My turn to go

*

And you can see my heart beating

you can see it throgh my chest

That I'm terrified,

but I'm not leaving'

I know that I must pass this test

So just pull the trigger

*

Say a prayer,

to yourself

He says close your eyes

Sometimes it helps

 

And then I give

a scary thought

that he's here,

means he's never lost

*

And you can see my heart beating

Now, you can see it throght my chest

That I' m terrified,

but I'm not leavin' No

know that I must pass this test

 

So just pull the trigger

As my life flashes before my eyes

I'm wondering will I,

ever see another sunrise?

So many won't get the chance to say " goodbye!"

But it's too late to think of the value of my life

 

And you can see my heart beating

Now you can see them throgh my chest

That I'm terrified,

but I'm not leaving

No,

I know that I must pass this test

 

And you can see my heart beating

oh, you can see it throgh my chest

I'm terrified

but I'm not leavin

I know that I must pass this test

So just pull the trigger ...

*

 

ترجمه:

نفس بکش،

عمیق نفس بکش

به من میگه : خونسرد باش!

 

اگه بازی کنی،

برای چیزاییه که باید نگهشون داری

تفنگ رو بردار

و تا سه بشمار

 

عرق می کنم

آروم حرکت می کنم

وقتی برای فکر کردن نیست

نوبت منه

*

تو میتونی تپش قلبم رو ببینی

میتونی از بین قفسه سینه ام ببینی که

من ترسیده ام،

اما کم نمیارم

میدونم باید از این امتحان رد بشم

پس فقط ماشه رو فشار بده

*

برای خودت دعا کن

میگه : چشمات رو ببند

بعضی وقتها کمک می کنه!

 

بعدش یه فکر ترسناک تو کلم میفته

اینکه اون اینجاست،

یعنی هیچوقت نباخته.

*

تو میتونی تپش قلبم رو ببینی

میتونی از بین قفسه سینه ام ببینی که

من ترسیده ام

اما من کم نمیارم

میدونم که باید این آزمون رو رد کنم

 

پس فقط ماشه رو فشار بده

همونطور که تمام زندگیم جلوی چشمم فلش میزنه

فکر می کنم میتونم یه طلوع رو ببینم؟

خیلی ها فرصت خدافظی کردن رو ندارن

ولی الان برای فکر کردن به ارزش زندگیم خیلی دیره

 

و تو میتونی تپش های قلب من رو ببینی

میتونی از توی قفسه سینه ام ببینی که

ترسیده ام، اما کنار نمی کشم

میدونم باید این امتحان رو رد کنم

 

و تو میتونی تپش قلب من رو ببینی

میتونی از توی قفسه سینه ام ببینی که من ترسیده ام

اما کنار نمی کشم

میدونم باید از این امتحان رد شم

پس فقط ماشه رو فشار بده.

 


تعداد بازدید از این مطلب: 48345
موضوعات مرتبط: موسیقی و متن , ریحانا Rihanna , ,
بازدید : 48345

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









<-Text2->

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود